مصاحبه آرشیو خبر ها
رمزگشایی پاراتیچی از ابهامات نقل و انتقالات یووه

رمزگشایی پاراتیچی از ابهامات نقل و انتقالات یووه

 

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس در حاشیه ویژه‌برنامه این باشگاه در ویلار پروزا، در گفتگویی مفصل با شبكه تلویزیونی Sky Sport Italia به شایعات، ابهامات و سؤالات بازار نقل و انتقالات پاسخ داد.

 

روز فوق‌العاده‌ای بود. همیشه حس خوبی از دیدار نزدیك با هواداران داشته‌ام. به نظرم دورهمی ویلار پروزا كریسمس فوتبالی یوونتوس است.
از عملكرد یووه در بازار نقل و انتقالات راضی هستیم. دلخیتی را به جمع‌مان اضافه كردیم كه از سوی بهترین باشگاه‌های فوتبال جهان پیشنهاد داشت. نظیر ترانسفر او دست‌كم هرگز برای من، در طول سالهایی كه در این حرفه هستم اتفاق نیافتاده بود. 
به جز دلیخت ما موفق شدیم دو بازیكن بزرگ دیگر (رابیو و رمزی) را نیز در بازار نقل و انتقالات تابستانی به صورت رایگان به یووه انتقال دهیم؛ ترانسفرهایی كه اتفاقاً بسیار مورد توجه قرار گرفند.
در كنار آنها موفق به خرید و حفظ دمیرالی شدیم كه پس از پیوستن به یووه به شدت مورد توجه چند تیم‌ دیگر قرار گرفته بود. 
به این فهرست دنیلو را نیز اضافه كنید؛ بازیكنی قابل اعتماد با 22 جام قهرمانی و تجربه حضور در باشگاه‌های بزرگی همچون رئال‌مادرید و منچستر سیتی. 
اعتقاد دارم یووه در حال‌حاضر در تمام پست‌ها بازیكنان سطح بالایی را در اختیار دارد.
بر خلاف شایعات رسانه‌ها ما هیچ بازیكن اضافه‌ای در تیم نداریم؛ اساساً یوونتوس همیشه طیف گسترده‌ای از بازیكنان مختلف را در اختیار داشته است. 
 قوانین یوفا برای تورنمنت لیگ قهرمانان اروپا به ما اجازه می‌دهد تنها نام 22 بازیکن را ثبت و برای آنها ارسال كنیم. به همین خاطر چاره‌ای نداریم جز اینكه به فکر 6 اختلاف‌مان نسبت به این عدد باشیم.
ماتیا پرین و ماركو پیاتسا مصدوم هستند و به همین خاطر بعید است در تابستان باشگاه را ترك كنند. آنها قبل از ترك باشگاه باید دوران نقاهت‌شان را سپری كنند؛ با این حال اوضاع و شرایط آنها را به دقت زیر نظر داریم. لوكا پلگرینی نیز به زودی رهسپار كالیاری خواهد شد. همان‌طور كه می‌بینید همچنان نیاز به تعین تكلیف در خصوص 3 بازیكن دیگر تیم‌مان داریم.
گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها در مورد فهرست خروجی‌های باشگاه شاید بیشتر به خاطر وزن نام‌های بازیكنان یووه باشد؛ موضوعی كه اگر از زاویه دیگر به آن نگاه كنیم، نشان‌دهنده ارزش بالای تیم یوونتوس است.
چند سالی است كه دوباره یوونتوس در سطح جهانی مورد اقبال همگان قرار گرفته و یكبار دیگر به یكی از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتبال دنیا تبدیل شده است. ما بازیكنانی در بالاترین‌ترین سطح ممكن را در اختیار داریم؛ فوتبالیست‌هایی كه از كاركتر ورزشی عمیق و فوق‌العاده‌ای نیز برخوردارند. آنها باید به آنچه برای یووه انجام داده‌اند افتخار كنند.
معتقدم هر مربی سبك خاص خودش را دنبال می‌كند. اتفاقاً بر عكس بسیاری از اظهارنظرها من دیدارهای زیبا و هیجان‌انگیز بسیاری را از دوران مكس الگری به یاد دارم. او به رشد و پیشرفت یووه در سالهای اخیر كمك‌های فراوانی كرد؛ مجموعه یوونتوس قدردان تمام زحمات‌ او است.
دیبالا بازیكن یووه است؛ در واقع یكی از عالی‌ترین بازیكنان یوونتوس است. در بازار نقل و انتقالات فوتبال برگزاری نشست‌ها، برقراری تماس‌ها و انجام مذاكرات اتفاقی كاملاً طبیعی است. بازیكنان یووه همگی جزء حرفه‌ای‌ترین بازیكنان هستند و طبیعتاً علاقه‌مندان فراوانی نیز به دنبال آنها می‌باشند. در مورد پائولو نیز علایق و درخواست‌هایی وجود دارد كه نیاز است پیش از هر چیز با خود او در این خصوص صحبت كنیم. رسیدن به نتیجه‌ مشترك در یك انتقال نیازمند اشتراك نظر از 3 سمت مختلف است؛ بازیكن و مدیر‌ برنامه‌هایش، باشگاه مقصد و باشگاه مبدأ.
مائورو ایكاردی بازیكن تیم اینتر است و دلیلی ندارد من اظهارنظری در مورد شرایط و وضعیت او انجام دهم؛ در مورد بازیكنان سایر باشگاه‌ها نیز همین قاعده را رعایت می‌كنم. اصلاً وقتی خودمان مهاجمان بسیار خوبی مثل گونزالو هیگواین و ماریو مانژوكیچ داریم چه لزومی دارد مدام در مورد بازیكنان تیم‌های دیگر حرف بزنیم. پیشنهاد می‌كنم بیایید در مورد بازیكنان خودمان گپ بزنیم؛ اتفاقاً دیگران باید بیشتر در مورد بازیكنان ما صحبت كنند چراكه همه‌شان در میان بهترین‌ها هستند.
با اطمینان به شما می‌گویم؛ هیچ بازیكنی كه نسبت به بقیه به فروش نزدیك‌تر باشد نزد باشگاه یوونتوس وجود ندارد. در روزهای باقیمانده تا مهلت پایانی ماركت تابستانی نیز با آرامش، اطمینان و به دور از جنجال قدم خواهیم برداشت.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: